Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

ja det är en helt vanlig dag och verkligen inte min födelsedag.
Men i går när jag kom ut till mamma och pappa i vilshärad fick jag lotta på bråkmakargatan feelings som hette duga. När jag kommit innanför dörren och står och pratar med mamma hör jag hur det plingar utanför. När jag kollar ut ser jag pappa komma gåendes(glatt plingandes) med en sprajlans ny cykel till mig! Där blev jag allt rätt chockad eftersom jag precis hade tänk påminna dom att dom måste laga min cykel som är så nära bristningsgränsen som en cykel kan komma. Nu ska jag glatt cykla till bussen varje dag med min nya, fina , RULLANDE cylle! Vad hade jag gjort utan mina älskade päron!?


Nu ska jag ut och cykla tjohooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0