tandställning, glasögon och kryckor

Med risk för att bli idiotförklarad för all framtid: Jag måste ju ha varit fullkomligt blåst när jag var liten. När jag gick i, ja vad ska vi säga, ettan?, hade jag tre stora drömmar i livet: 1. Jag ville ha tandställning. Helst en sån där äcklig jävel man trycket upp i gommen för då fick man välja färg och ett mönster dom tryckte i plasten. 2. Jag ville ha glasögon. Var det bara jag som med flit satt hos optikern och läste fel bokstäver för att få ett par snygga runda mångfärgade glajjor på näsan och allmänt se ful ut? 3. Jag ville hoppa på kryckor. Helt ärligt vet jag inte vad det var som lockade. Det var väl något häftigt över det.

2 av mina 3 drömmar gick i uppfyllelse. Jag har haft tandställning och jag har glasögon. Jag ser dock inte tjusningen i det.

Idag kom mina 124 kort från balen. Jag har inte den lilla scrapbooken att göra.

Kommentarer
Postat av: Katte

haha du e väl för söt du! Men vi hoppas att den tredje önskningen inte går i uppfyllelse..

2008-06-14 @ 01:27:28
URL: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0