en impulsiv madame

i går plingade min telefon. det var från fröken mårtensson. jag känner ingen inpulsivare människa haha. kan du inte hii dig nååågra veckor till bara sen är jag på.



Nu är jag äntligen återställd efter helgens bravader. Tröttheten följde med ända till i dag. Men det var det värt!

Sandra, vill du komma ner till Halmstad snart och gå på Sex and the city filmen med mig?
I söndags hade jag och min niklas varit tillsammans i 3 år. Ohmy vad tiden går! Men kärleken kvarstår.


det blev lite hippit och happit i dag men det får ni ta tralalalaaa.

Kommentarer
Postat av: sandy

Sex and the city låter väääldigt bra! jag kommer ner i helgen. vad sägs om fredag eller lördag?

2008-06-25 @ 06:57:02
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: sandra igen

Grattis till treårsdagen förresten! ja, tiden går verkligen fort, på gott och ont!

2008-06-25 @ 06:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0