Nej men sedärja

Uppdatering av mitt liv eftersom jag är kass på det här i dessa jobbtider:

- Den fula röda väggen är så borta den kan bli och just nu pryder en svart tapet med silvriga blommor väggen.
- Jag jobbar och står i som en annan dåre.
- Mitt företag går prima.
- Niklas och jag trivs som fiskar i vatten i våran lya.
- Vi har en inneboende som heter Johnsson.
- I torsdags var nästan hela tjejligan samlad. Bara emelié och liza som saknades.
- Jag har fortfarande inte haft någon semester. Men till helgen åker jag och niklas till min syster i göteborg och jag har aldrig längtat mer.
- Jag ska börja göra smycken igen.
- Jag hinner inte med att göra hälften av allt jag vill hinna på min fritid. Och inte heller träffa hälften av alla människor jag vill träffa.
-OCH vecka 36 (tror jag det var) bär det av mot mellansverige. För jag hoppas ni var lika seriösa som jag var under gårdagens planeringar tjejer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0