Amanda foureye

I går var jag och skaffade brillor. Ett desperat försök att se lite roligare ut när jag är så tråkig i håret. Jag menar, vad gör man inte för att se en gnutta inspirerande ut. Tjejen på specsavers tyckte jag skulle köpa ett par extrema och ett par som var lite diskretare. Det tyckte inte jag. Ska jag ha brillor så ska jag ha det på riktigt denna gången. Sist köpte jag ett par mesbågar och vi ser ju hur mycket jag har använt dom. Har ni någonsin sett dom? Nej, det var väl det jag trodde.

Jag tänker bara visa det ena paret jag valde för bilder ger ingen rättvis bild av hur dom ser ut på mig. Sådeså.


Dessa tog jag. fast det som är vitt på brillorna på bilden är ljusrosa på mina. Lättansfettans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0