Slutet gott, allting gott

Yes, nu har jag lugnat ner mig lite från förmiddagens inlägg. De senaste dagarna har inte varit de bästa i mitt liv om man säger så. Min dator kraschade i helgen. Vädigt kul. Min Mobiltelefon har krånglat. Kul. Och inte nog med DET, så ringer mamma mig i dag på morgonen och säger att någon har tagit sig in på min hotmail och skickat mail från den till henne 02.36 i natt. Mailet löd:

"klarre ja ska supa fan"image36

Hmm...inte undra på att mamma var ett frågetecken. hon Trodde nog att jag hade gått i kok där vid halv tre på natten.
Hur som helst tänkte jag att detta problemet löser jag. Så jag försöker helt enkelt logga in på min hotmail. Men ack så fel jag hade! Dom smarta små datorhackerna hade ju ändrat mitt lösenord! Att så glad jag vart då!
Panikslagen får jag kontakta microsoft som säger åt mig att kontakta Hotmail, och dom nås ju självklart bara via mail. Yesss! Sikken dag tänker jag. Mailar dom och väntar hela dagen på svar.
Så nu när jag kom hem tänkte jag att jag försöker logga in på min gamla adress och se om det funkar nu! Och japp det gjorde det! (lite tur i all kaos) Så jag var kvick som fasen att ändra lösenordet.
Loggar också in på min msn där mitt namn är följande: HACKAD!!! YOU ARE SO HACKED!!! yeees och där hann dom finurliga små fjantarna med en liten vits också. KUL!
Men men, nu har jag i alla fall flyttat över alla mina kontakter till min nya mailadress, slutet gott, allting gott!

Men det är väl ändå gräsligt att någon kan ha så kul av att förstöra för andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0