Piece of me

Här gott folk kommer inlägget ni aldrig kunde ana skulle komma från mig. Dagen ämne: Britney Spears!

Varsegoda, här kommer mina tankar:

LÅT HENNE VA! Seriöst, är det så konstigt att hela kändisvärlden bryter ihop när de har fotografer efter sig som bara väntar på att de ska göra ett enda litet futtigt misstag i livet för att sedan kunna förstora upp det och göra skandalrubriker av det? Vi är människor allihop och vi gör alla misstag. Tänk om allt fel jag gör varje dag skulle skrivas i tidningar? Herrejisses, jag hade plötsligt blivit världens skandalbrutta!
Bestämde mig för att sätta mig ner och kolla igenom texten på Britneys "Piece of me" Och fick en lycklig känsla av att "HAH! där fick ni!"

Detta må vara världens töntigaste inlägg. Men jag blir ju så förbannad när jag läser tidningarna och folk klankar ner på henna hela tiden. Go britney säger jag!



I går shakeade (hmm?) jag loss på underbar. För att vara en kväll jag inte hade förväntat mig någonting av så måste jag säga att det blev rätt lyckat ändå! Hade faktist rätt kul! Och mårtenssons Dj hade nog läst mina klagomål för musiken var bättre i går. Dock finns det väl inget tråkigare än när samma låt spelas två gånger?!

jaja. allt från mig en trött dag som denna.


Kommentarer
Postat av: Katte

Jag håller med.. jag håller med.

2008-01-09 @ 10:18:12
URL: http://ayudame.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0