hej och hå, jobba på

I dag ska jag för första gången sätta min fot på concilia i arbetssyfte. Första dagen och JA, jag är faktist lite nervös. Ska jag vara ärlig så ser jag inte alls fram emot det. Känns inte som ett särskilt motiverande arbete. Men men, vad gör man? Det är bara att bita i det sura äpplet. Det blir väl lite pengar av det i alla fall, jag får väl se det så.
Tacka vet jag att stå på salong och göra det jag tycker är kul! Göra människor glada och inte hålla på att ringa och störa dom. Får väl hoppas att vårens skolschema blir ett av de bättre så jag kan jobba lite på salongen. Me like!

Nehe, nu ska jag sluta att pessimista mig. Jag kan glatt berätta att om 11 dagar fyller jag 19 år och vilken ålder känns så meningslös som den? Bara ett mellanår för att man inte ska få allt det roliga två år i rad. Fjant! haha. Å andra sidan känner jag att jag inte vill bli mycket äldre nu. Jag kan tänka mig att fylla 20 också men sen vill jag stå still där ett litet tag. Jag trivs med tiden som det är nu och det kan ibland skrämma mig lite hur fort åren går nu!
image32
Jag kan också meddela att det i dag är exakt ett år sedan jag fick min 18års födelsedagsöverraskning! Jennyfer niklas och tobias tog med mig till gisleparken där jag fick träffa Backyard babies och kolla på deras soundcheck inför kvällens konsert! Herrejisses vilken dag. Och gissa min reaktion när de berättar att vi inte är påväg hem utan påväg till parken där detta ska ske! Tjohejj vad jag aldrig kommer att glömma det!


jag och nicke borg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0