gårdagen var min dag

gårdagen var min dag men jag kan ju inte annat säga än att det var roligare att fylla 18. Men trots det så blev det firande av mig.
Paket blev det också och det är ju aldrig helt fel! Prenumeration av hår och styling tidning, pengar till sax och ett mycket vackert halsband och armband av elin,  vilket du absolut inte hade behövt köpa, men jag tackar och bockar för det var mycket fin tanke :) Me happy!
I dag ska niklasen bjuda mig på bio! yeeey! National treasure (Min engelska är inte alltid den bästa kanske)

I morgon kommer frida äntligen hit! Haha. Hon har varit en liten baaaanger på senaste tiden. Dåligt ;) Men i mon då jädrans.
Stormen kommer ju också sägs det. Hmm... det blir spännande.

Tack alla underbara vänner som grattade mig i går. Jag blir alltid lika glad! You make my day!



do you believe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0