födelsedag

Yes, i dag fyller jag 19 år. Det känns inte ens som en födelsedag.
Niklas min väckte mig med frukost på sängen. Mumma. Öppna mina två paket haha. Det är inte lika kul att fira sin födelsedag när man bor själv. Men mamma och pappa kommer ner sen och då ska vi till Wild West och käka! Mumsfilibabba.
Åren går fort nu alltså. Börjar redan känna åldersnoja (huh?). Haha nej men ärligt talat börjar jag känna mig lite gammal nu.

Dags att ge sig in på ett sista år som tonåring. Hårt är det.image43













happy birthday

Kommentarer
Postat av: Emelie

oh grattis snygging ;) Hoppas du haft en fin dag! Kramar/Emelie

2008-01-17 @ 22:23:36
URL: http://emeliekroon.blogg.se
Postat av: Bella

GRATTIS i efterskott sötnöt!
Skickade en grattis-kommentar igårkväll men den kom inte fram, det ble nåt vajsigt.
Hoppas du hade en bra dag. Pusskram

2008-01-18 @ 13:29:40
URL: http://partofbella.blogg.se
Postat av: ella

Grattis i efterskott amandis. o vilken bild, lika söt som vanligt ;)

2008-01-21 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0