Fest varje torsdag! Vasshheeegood!

Yes, det börjar bli lite av en tradition att nästan varje tordag (eller i alla fall vartannan) Har min nyinflyttade kära granne ovanför mig fest! Om jag är bjuden? NAE! (bara skojar lite)
Nej men det är faktist sant. Inte fredagar, inte lördagar, utan torsdagar! Inte för att jag stör mig på det så, för jag är inte den som är den så att säga. Jag somnar som en stock i alla fall. Men jag måste säga att det är rätt kul när ett gäng killar och någon enstaka tjej (eller så är det bara killarna som hörs helt enkelt) drar igång för full hals och sjunger bumbibjörnarna och quackpack! Haha. Livet är en fest så att säga!

Träningsvärken pulserar i mina armar i dag efter att jag och vapendragaren Linn spenderat en timme med att biffa på gymmet i går. Kan bara säga att vi måste ha sett ut som två slashasar (eller åtminstone jag) som enbart luggit på gödning hela december för fy fasiken vad klen jag är. Kondition = 0 Styrka = 0 Ork att över huvudtaget vara där = 0. Ja, det var en lyckad dag för mig där i går. Måste ta tag i mitt liv nu! För det har jag ju aldrig sagt förut!

Helgen blir en lugnare variant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0