Amanda, tidsoptimisten herself

Fick sms av linda i dag på morgonen vid halv 11 och hon frågade om vi skulle ses i stan halv 12, alltså en timma senare. Jamen javisst säger jag och går upp ur sängen. 35 minuter senare inser jag att jag aldrig kommer att hinna göra mig färdig och ta mig in till stan på 25 minuter. Så får skriva till Linda och skjuta upp tiden till kvart i och bestämmer att jag ska ta bussen tjugo i.
På väg till busshållsplatsen inser jag att jag är ute för sent och har missat bussen. Jahopp, då var det bara till att ringa Linda och säga att jag ska spatsera in till stan och kommer att bli ytterligare försenad! TIDSOPTIMIST!

Väl inne spenderade vi en timma på Morfars bar och café! Shit vad mysigt det är där! Lätt mitt nya favvoställe!

Denna veckan tackar jag gud (hmm?) för att mössan finns! Tidsoptimist, som ni redan fattat att jag är, planerar jag tiden åt helskotta fel och har inte hunnit att göra i ordning håret en enda dag. Tack min svarta lilla mössa för att du finns i dessa krisdagar! Haha! 

Kommentarer
Postat av: Karina

Hah, jag är också en tidsoptimist alltid minst fem minuter efter. Fint folk kommer alltid för sent, eller? :)

2008-01-12 @ 15:26:00
URL: http://fager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0