tidsmaskin

i gårkväll susade vi tillbaka i tiden till 70-talet. Plötsligt var det som något självklart att pudelfrillan, paljettkläderna och byxdräkterna skulle vara med. Ingen som tittar snett på någon, snarare: Ju fulare, desto bättre. Alltså - Välkommen till livet på studentfesterna!
Och jag hakade på. Afrofrillan, paljettklänningen och glasögonen var på plats när vi intog club moon och dansade satan. Peruker, släng er i väggen! Vi körde med The Real Thing! Haha. MEN...precis som jag hade trott så blev det inte i närheten av att vara lika kul som bad taste! Men det är inget att hänga upp sig på.



I dag är det en av mina favoritdagar - Alla hjärtans dag. Vet inte varför men jag tycker om den! Får väl se om min lilla niklas har ordnat med nåt spännande! :)

                                                                                                                                      valentine's day

Kommentarer
Postat av: Emeliè

shit maj britt va snygga vi e!

2008-02-14 @ 17:17:12
URL: http://deadellamore.blogg.se
Postat av: Sofie

Kan jag sluta spänna armmusklerna eller?!

2008-02-16 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0