Julafton 2008

Julaftonen i år var en julafton utöver det vanliga. Tomten kom med hur mycket bra och snygga och roliga grejer som helst. Bland annaaaaaaat:


WEEEEI

Åh, sikka skönheter. Fick dom av Niklas och ni kan ju gissa om jag blev gladast i världen.

Kag fick även desperate housewives säsong 3, eva solo glas och eva solo dressingshaker, en stor verktygslåda med massa småfack till alla mina pärlgrejer, påslakan, handdukar, pengar, pärlor och kedjor och berlocker, berlocker till spinning armbandet. Ja jag fick massa massa massa bra grejer. parfym glömde jag säga.

Jaja, hoppas att ni varit snälla och fick massa fina grejer och att ni hade en underbar jul.

I kväll blir det tydligen partaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0