Jul?

Jag slapp ringa Emelié, hon hann ringa mig före haha. Tur för henne det.

Jag har lite svårt för tanken att det är julafton på onsdag. Det känns verkligen inte som det. I övermorgon sitter jag hemma i Småland med familjen. Vi ska snart äta julmat och kvällen spenderas, enligt tradition, med något så tråkigt som bingolotto. Men ändå känns det inte tråkigt när man ä samlad. Vi spelar monopol och äter julgodis och jag sitter antagligen framför julgranen och kollar på alla paket som ett barn. Det känns så avlägset att detta ska ske i övermorgon. Vart tar veckorna vägen liksom?


Jag och pappa brukar vara tomtar hos våra grannar på julafton. Här har vi mig under omklädnad.

I kväll blir det skinkmacka och gröt. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0