Jäkla Telenor

Jag höll precis på att bli feting "blåst" av telenor. Tjena vad jag är puckad ibland alltså. Erbjudandet var superbra och allt, dock tryckte han i stort sätt på mig telefonen och jag stretade emot. När jag fyllt i mina uppgifter men inte skrivit på med min namnteckning börjar jag tveka igen. Nae, men då kryper det fram att jag kommer få springa omkring med 2 simkort, 199 kr att ringa för på det ena och 149 kr att ringa för på det andra. Vem sjutton vill göra det? Så då gick jag raskt därifrån. Jag håller med Niklas, jag är på tok för lättmanipulerad. Det hade ju varit rätt skit för mig om jag hade skrivit under och stått där som ett annat pucko sedan. Herre jisses alltså!

I dag har det varit full fart på jobbet. Varför ska alla vänta med att fixa håren till preciiiis innan jul. Men oj vad kul det var at jobba när man hade fullt upp hela dagen.
Jag har även fått julklappar på jobbet i dag. Från Annas son Felix (6 år) fick jag en kokbok, jokk bärdryck och ett gosedjur. (Annas sambo jobbar som försäljare för jokk, Verum och sånt där.)
Från Anna fick jag ett presentkort på Beautypoint. En skönhetssalong i laholm.
Och från Ida som "tack för hjälpen med gesället" fick jag presentkort på Body Shop. 

Rena Rama Julafton! 


Mitt Gosedjur. Känner ni igen honom?


Tadaaaa. Verum hälsofil-bakterie hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0