Återuppstått

Antagligen tror ni att jag har gått och kolat vippen eller något i den stilen. Men eftersom jag och niklas sa upp våra mobila bredband och lämnade över förtroendet till Bredbandsbolaget så är läget så att det förbaskade bredbandbolaget tydligen har slarvat bort sin kalender eftrsom det nu är TVÅ VECKOR försenat. Så ja, jag är internet-lös. Dom vill tydligen inte att jag ska sköta mitt företag eftersom jag har räkningar och f-skatt att betala in. Tack och lov är jag hemma i smallcountry och kan göra det här.

Sååå, vad har hänt i mitt liv? Inte mycket känns det som. Jag jobbar,sover,jobbar,sover osv. Nästa vecka ska jag och Niklas köpa julgran. ohyes. Julstämning vettni. Nehe, nu ska jag återgå till julkalendern som jag självklart följer.

Tudeluu så länge. jag är väl tillbaka nästa vecka hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0