what a beautiful morning

I dag börjar jag 12. Skönt med sovmorgon ibland. Bara slappa runt i lägenheten utan stress.  Fler har hört av sig om ljuspartyt och änså länge så ser det ljust ut! Ska bli skoj!

Kalla mig knäpp men åh vad jag längtar till höst och vinter. Jag vet, jag har inte ens fått någon sommar eftersom jag inte haft någon semester. Men der är ju något med hösten och vinters som är sådär mysigt.
Mamma och pappa ställer upp husvagnen på vintercamping och jag längtar grymt mycket efter att få följa med dit. Och hur kan en husvagn mitt ute i ingenstans locka? Jo det ska jag berätta. Det är just det, man gör ingenting och det är det som är så skönt. Kura ihop sig och bara va.
Och så längtar jag till jul. Köpa massa julgranspynt till våran första egna gran, massa tända ljus, julstjärnor i alla fönster, ååååh så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0