sååå atteeeh...

Såg millencolin på nyhetsmorgon i dag. Och jag fick en sån flaschback från deras konserter. Åh, det är lycka att stå längst fram på sitt favoritbands konsert. Förr i tiden var jag ett riktigt konsert-freak. Minst 3 på ett år blev det! Får se vart 2008 leder mig.

Helt ärligt så kan jag inte komma på något i livet som jag ångrar så mycket som att jag slutade spela gitarr och sålde den. Dumma jag.
Men jag har lovat mig själv att jag nån gång i livet ska äga en snygg gura från Daisy rock. Dom är så jädrans fräcka!

image129

Kommentarer
Postat av: Emma

du atteeeh.. det är lycka bara att HÖRA millencolin spela. vad tycker du om deras nya skiva, om du nu fortf lyssnar på dom? :D

2008-04-15 @ 15:28:48
URL: http://irrelevant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0