minnen åh minnen

Kom precis hem från Vilshärads Camping. Här snackar vi nostalgi på hög nivå. Jag har inte varit där på typ 12 år och när jag gick runt där så luktade det precis som det gjorde när jag var liten. Och så drar vi samma historia om igen: Jag hade fått två nya fina träningsoveraller, en rosa och en grön. Jag hade den rosa på mig och det var valborg och jag var förstås och klättrade i träd. Kommer hem och har fastnat i en gren och rivit sönder overallen. Tar glatt på mig den gröna i stället och går tillbaka till lekparken. Kommer tillbaka till husvagnen när det är dags att gå till majbrasan. När jag kommer in på gatan vi bor på börjar jag springa för glatta livet och mamma skriker "Amanda Sofie Linné, 5 och ett halvt år, spiiiing inte så du ramlar". "Näää" ropar jag tillbaka. Två sekunder senare *Badunk* och jag ligger på marken med uppskrapade knän på min fina gröna overall.

Det var (är?) jag i ett nötskal.

image158

Kommentarer
Postat av: hihihi

haha! det var det roligaste jag läst ;) nu sitter jag o V och pimplar vin som jag köpte idag..mums"!

2008-04-25 @ 22:22:16
URL: http://sandrasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0