Efter nattens bravader

Jag är pigg som en mört men det är värre med Niklasen här bredvid. Vaknade som vanligt av att han ligger och andas så tungt att jag tror att han ska dö. Detta för att han har så ont i huvudet. Klenis.

Gårdagen var snajsig. Trots att jag inte var särskilt mycket på underbar utan mer ute och flängde. råååålit råååålit. Det kanske kommer en och annan bild i eftermiddag när jag hämtat min kamera hos Hanna som för övrigt blev pussad på kinden av en kille i förväxt frisyr, som hon sedan gjorde bort sig för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, lilla amanda du kan nog inte hämta din kamera idag för ja är i burseryd : ) heheh!

2008-04-19 @ 15:14:53
URL: http://h4nna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0