Wii-arm, Högskolepub och Balklänningar...

...är orden som sammanfattar min helg!

Japp, fredag kväll anläder niklas och jag till växjö efter att ha fått fribiljett från Halmstad till Växjö eftersom våra biljetter var jäkligt krångliga. Det tyckte till och med hon. Så hon löste det åt oss och gav oss fribiljetter! Tack säger vi till henne!
Så när vi väl kommer fram till Sandra (Niklas syster) så väntar, så klart, en kväll framför tv:n och Idol. Idolfreak som jag är kan jag ju självklart inte missa ett enda avsnitt! Och som vanligt, FEL person åkte ut! Enligt mig i alla fall.

Sen var det dags för helgens höjdare, Nintendo Wii som Sandra och Andreas hade införskaffat sig. Jag säger bara, FY FAN vad jobbigt! För den som inte vet så är Nintendo Wii Nintendos senaste påhitt där man med sladdlösa dosor gör precis det man vill att ens gubbe (eller vad man nu spelar) ska göra. Så om man spelar tennis, så ska man alltså spela tennis på riktigt! Så jag har fått en vad jag kallar det Wii-arm. Har träningsvärt i hela armarna och axlarna! Men kul var det!

Dags för lördag och balklänningsprovning (långt ord der där). Jaa vad ska man säga. Efter en timma(!) i provrummet hade jag inte blivit mycket klokare. Visst fanns det mycket fint, men då måste man ha en plånbok därefter också. Favoriten låg på strax över 4000 + att den hade behövt sys in, vilket hade kostat ytterligare 300 kr. Illa Illa! Men ska kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig.

Kväll och dags för förfest hos Sandra och Andreas. Ölspel och singstar för hela slanten, och innan alla gäster kom, självklart lite Rayman-dans på nintendo Wii.
Därefter drog vi vidare till en av studentpubarna (eller vad det heter). Jag säger bara ME LIKE! Kvällens drink 4:a 33kr, kvällens cider 22 kr, jag säger som emelié hade sagt: Vashegod! ;D

Så nu är jag hemma och trött efter en späckad helg. PUH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0