Köpdjävulen drabbar människan

Dagen till ära hade jag bestämt mig för att följa med mamma och pappa till ullared för att vi skulle hämta min kamera som jag äntligen fått besked om. Sen behövde jag en julstjärna och en vas inne på Gekås så jag bestämde mig för att även tralla in där en svänga.
DET STÄLLET ÄR HELT SINNESSJUKT!
Från det att du sätter första steget in i butiken drabbas människan av en köpdjävul. Alla är som galna. Rycker, sliter, kollar men tror samtidigt att just dem själva är den enda personen i hela affären! Kundvagnar överallt. Nej jag blir snurrig direkt. Till och med min mamma får en liten köpdjävul i sig: "Men denna skålen hade jag väl kunnat ha på bordet?" Nej mamma det skulle du inte kunna för du köper den bara för köpandets skull och inte för att det är det du har letat efter.

Och varje gång jag varit där säger jag mig själv att jag aldrig mer ska sätta min fot på det stället för jag blir alltid lite arg. Men likt förbaskat hamnar jag där igen ett år senare!

Okej jag kanske inte ska dissa det helt för ibland kan man faktist köpa nån bra grej där.



image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0