Helg och sura äpplen.

I går var det fredag och jag och niklas var hemma hos min mammut och papput! Skönt! Sen kom Andres, Pernilla, Rebecca och Cornelia. Det är märkligt vad energi Corneliaungen har! Herrejisses! Jag somnade som en stock sen på kvällen! Men lite rolig kan hon faktist vara ibland med tanke på att hon alltid säger PRECIS vad hon tycker!

I dag skulle jag varit kvar i halmstad när mamma och pappa hade kört ner mig men så blev inte fallet. Ändrade i stället mina planer och ska snart bege mig till Amanda! Där ska dom ha lite "förfest" och sedan ska dom till Gisleparken. Tanken var väl att jag skulle åkt dit först också. Men fick reda på vad det kostade, höll på att sätta i halsen, och insåg att det hade jag inte råd med. Måste ju köpa julklappar och grejer snart och mina 1050 kr i månaden räcker dessvärre inte ens till hälften av allt jag vill köpa och göra! Så det var bara att bita i det sura äpplet och hålla mig till förfesten! skitockså.

Men snart är det studentfest och jag längtar massor! :D
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0