Farsans dag

Japp, detta inlägg tillägnar jag min underbara och snälla pappsing! För denna vackra söndag är det ju Fars dag. Och DÅ har jag en stor fråga, Vad hände med BARNENS dag!? Jag vill också ha en dag där jag får frukost på sängen och ett litet paket. Buhu.

Pappa fick i alla fall 4 glöggmuggar av mig. Han ville inte ha något men det fick han ändå!
Eller så gör man som jag gjorde när jag var liten: Jag ville att vi skulle ha en sån där liten adventsljustake till bilen (ja, en sån som är så fruktansvärt ful som man sätter på instrumentbrädan!), men han vägrade köpa en sån. Så vad gör lilla smarta Amanda? Jo, hon går och köper en sån i farsdag present till sin kära far. Och så fick jag som jag ville ändå! Och min stackars pappa tvingades ju sätta upp den i bilen för han hade ju faktist fått den i farsdagpresent utav sin dotter!




image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0