Pepperkakes och Balkläder

Denna måndagen till ära då jag är ledig ska jag baka mig lite pepparkakor! Det lär väl bli som vanligt när jag har bakat pepparkakor, dom hamnar i en burk och jag äter inte upp dom :P haha men det luktar gott när man gör dom i alla fall. Min söta lilla niklas ska vara till min undsättning under bakningen så jag inte bränner och har mig! haha.

I dag har jag snackat med sömmerskan som ska sy min balklänning weehuuu :) Ska dit i mellandagarna och tar mått och grejer. Blir svältning fram tills dess! (skojar bara)
Jag var även med min lilla baldejt i dag och han bokade sina balkläder. snajsigt värre så att säga. Jaa då är det bara 6 månader kvar tills det är dags för bal =P hahaha. Men tiden går fort när man har roligt.

en julkulig dag.

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0