och så slänger jag mig in i året 2008

Jaa jag får väl göra som alla andra då, dags att sumera året 2007.

Jag säger varje nyår att "detta året kommer bli det bästa någonsin". Och 2007 har delvis varit ett kanonår! Födelsedag i januari, flyttade till Halmstad i april och efter flytten blev det partaj helger som jag sent kommer glömma (eller?).
Sommaren 07 var planerad som den bästa i min historia. Men så blev nog faktist inte fallet. Jag tror jag är en höst-vinter-vår partyprisse! Det är då jag har som roligast. Eller också kan det ju bero på att jag inte kom in på mårtenssons under hela sommaren för att jag var för liten. Förutom en gång då, när jag fixade in mig på gästlistan och gled förbi hela kön och hade en kanonkväll.
I övrigt var sommaren inte särskilt speciell. Vädret var SKIT minst sagt och endast 2 dagar på stranden.
MEN...så kom räddningen. 8:e augusti satte jag mig för första gången på ett flygplan, givetvis tillsammans med mina underbara vänner, och flög ner till Spanien för att tillbringa 12 dagar i solen och värmen. 12 dagar jag kommer att minnas.
Och efter det flöt året på helt enkelt. Och mitt tredje år på gymnasiet, som jag längtat efter, började och nu kunde inget gå fel. Studentfester, härligt roliga utekvällar och PANG, så var det dags för nyårafton. Och här står jag med hakan i golvet och undrar vart sjuttsingen året har tagit vägen.

Till och med mina sömnlösa nätter med funderande över framtiden fick sin lösning i december. En underbar känsla när jag landade på Salong Hårdesign och kände mig omtyckt och duktig.

Så är det dags att slänga sig in i 2008 där våren bara måste bli toppen! Nyårsafton firas i frösakull med niklas, tobias, ida, emelie, issa, johnsson och ännu fler. Sedan ger jag mig in i ett år fyllt av

födelsedag
studentfester
bal
studenten
sommaren
jobb

och förhoppningsvis en massa andra roligheter som ännu inte är inplanderade.

Vi ses 2008 så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0