En kväll i musikens tecken

Fredag kväll och jag lämnar laholm och är heeelt slut. Men sova lite på bussen och sedan hem och stressa satan så löste sig allt! Tog mig cirka 1 timma att lugna ner mig efter att jag hade gått på högvarv i en och en halv timma! Men så kan det går när inte haspen är på så att säga.
Hem till Linda och sedan iväg till underbar.
Och som vanligt är det sammaaaaa grej varje gång: Jag står i den kilometerlånga kön och förbannar mig själv för att jag inte gick dit tidigare när jag har varit där så många gånger innan och det aaaaalltiiiid är samma kö när jag kommer. Illa är det. Men "enbart" och timmas köande blev det i går. För det tappar man ju inte suget på eller så.

Kvällen var helt okej. Dålig musik (skaffa en ny Dj, mårtensson) Men det var mycket trevligt att träffa alla gamla rävar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0