Da'n före da'n före da'n före da'n före doppareda'n

Har ni precis som jag den där skumma image29
känslan i magen att det inte alls känns som att det är julafton på måndag? Trots att jag fick en "för tidig julklapp" av min handledare i dag (som jag försökte protestera mot att jag inte behövde) så har jag ändå inga julaftonskänningar.
Men min årliga "tomtesjuka" (som mamma kallar det) kommer väl påsmygande på söndag. Så vad menas då med tomtesjuka tänker ni? Jo, jag har blivit utsedd till famlijens nyfiknaste och har alltid varit. Och dagen innan julafton blir jag bara sådär superdupernyfiken på mina julklappar så att jag har svårt att sitta still (som ett litet barn, jag vet) Och detta är då den så kallade tomtesjukan.

I morgon blir det underbar för hela slanten och jag klagar inte. Paaaarty Paaaarty!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0