Vad hände?

Helt plötsligt försvann min blogglust. Vet inte vad som hände men så har det blivit. Jag ska försöka locka tillbaka den igen. Inte bara för er, min tappra lilla skara läsares skull, utan även för mig själv! Jag älskar att gå tillbaka i arkivet och läsa om allt jag skrivit. 
Så, det är den 18e mars. idag har jag varit ledig och spenderat hela dagen med Vincent! Varit ute på en långpromenad på stranden och sedan myst i soffan. Jag genom att spela LEGO Pirates of the Carribean och Vincent genom att ligga i mitt knä under filten och snarka. Ikväll kom mamma och pappa hit och hälsade på! Vi bjöd på frallor och sedan glass med kolasås av kondenserad mjölk och rostad kokos!
Nu tänkte jag att jag ska krypa ner i sängen och läsa ett kapitel ur Keplers "Paganinikontraktet" och sedan sova. I morgon startar min jobbvecka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan blogga för min skull också! Bloggar för en mammaledig är som morgontidningen!

2013-03-19 @ 07:02:24
URL: http://sandrasss.se
Postat av: josefine

Heej! SOM jag letat efter den vita bikinin från hm med guldtrådar..Har du fortfarande kvar den? Om den är i fint skick så vill jag mer äm gärna köpa den! Du får 300 för den! Hör av dig till mig på [email protected] VORE SÅÅ SNÄLLT !! http://amandalinne.blogg.se/2011/may/s-u-m-m-e-r-b-r-e-e-z-e.html

Svar: Hej Josefine! Tyvärr är jag alldeles för förtjust i den själv för att vilja sälja den! Hoppas du hittar den någon annanstans!
Amanda

2013-04-22 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0