I'm Off!

Måndag 3:e september. Det har varit mycket den senaste tiden och jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn alls. Senast jag satt här var den dagen när jag skulle springa midnattsloppet. Och det gick bra. Jag hade som sagt löptränat 3 gånger under detta året så mitt mål var att springa 3 km, för det är det jag har orkat på galgberget... Haha, och sedan gå och bara jogga ibland de resterande 7 kilometrarna. MEN, hör och häpna, jag sprang 7 km och sedan gick upp för monsterbacken som var där. Och sedan sprang jag den sista biten efter backen också. 1.06 gick jag i mål på. Mitt mål var 1.30... haha! 
 
Sedan då? Vad har mer hänt? Jag har jobbat massor och åter massor. I lördags var min sista arbetsdag innan  ledighet och då hade jag en bruduppsättning. 
Nu har jag semester och i morgonbitti lyfter planet mot New York där jag ska vara med min syster i en vecka! Det ska bli så sjukt kul att komma iväg lite!
Så, på återseende för hoppningsvis när jag är i New York och annars när jag kommer hem. Nu ska jag packa ner det sista innan jag sätter mig på bussen till Göteborg!
Tudelooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0