Helgen.

Så var det söndag! Igår jobbade jag ett par timmar och sedan var jag på Face&body på smyginvigning på deras nya cityspa! jisses så fint där var! Stort lycka till, Elin och Cissi! Jag tror det kommer bli hur bra som helst!
därefter fick vi finbesök i slottet i form av Sandra och Viktor! Och så var Tobias här också, inte att förglömma! Vi fikade och satt och snackade en massa! 
Sedan tillbringade jag, Niklas och Vincent kvällen i soffan framför pluras kök!
 
Idag har jag varit på jobbet och haft lite egen hårvård. Sååå skönt att få fixat färgen och kapa en bra bit på topparna!
När jag kom hem tog Niklas och jag bilen till Ön där vi tog en promenad med Vincent! härligt att få andas lite skogsluft, och Vincent passade på att hoppa i sjön och ta ett dopp...
 
Nu ska vi ta söndagkväll och tända lite ljus och lyssna på smattret mot rutan och se en film eller något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0