Söndag.

Har haft en helt fantastisk helg! Fredag med bästa vännen och hennes gulliga vovve, lördag en heldag med min man och idag slappedag som avslutades med att vi åkte och köpte "Breaking dawn part 1" som vi inte hade sett ännu. Så min söndagskväll slutade i soffan under en filt med Niklas och Vincent och med film på tv:n!
Inköpen blev sparsamma på väla igår. Jackan jag var ute efter fanns bara i storlek xs, så jag klickade hem den på nätet igår istället! Så jag kom bara hem med en ny mössa och halsduk, och så lite ljus och småprylar från Ikea!

En uppdatering om helgen som gått! Nu ska jag slänga huvudet mot kudden för i morgon väntar veckans första arbetsdag!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0