Helgens bästa överraskning!

Det är lördag och idag har jag haft besök av min fina, härliga vän Emelie! Vilken överraskning det var när hos skrev att hon hade kommit hem till Sverige igen efter över ett år i Australien. Jag var övertygad om att hon skulle komma hem först nästa höst så ni kan ju tro att jag blev glad att se henne när hon ringde på min dörr idag! Ingen visste att hon skulle komma hem redan nu!
Det var i alla fall en riktigt härlig pratstund med henne! Sedan har hela dagen bara rullat på och nu sitter Niklas och jag i soffan och slappar! I morgon är det söndag vilket innebär en dag närmare invigningen av vår nya salong! Jag är sååå pepp!!!

Bilden nedan: Emelie och jag, en rolig kväll, halloween 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0