Sunny monday!

Helgen är slut och en ny vecka har tagit sin början! En vecka som ser ut att kunna innehålla betydligt varmare temperaturer än tidigare! Det är så härlig att kunna gå ute i shorts och vara barbent! Underbart!
Nu har jag lunch och tänkte slänga i mig lite mat och sedan ta ut Vincent till vår innegård vi har här på salongen. Kasta lite boll eller kanske bara ligga och gotta oss i solen/skuggan en stund!

Bilden nedan är lite peptalk till alla oss måndagströtta! Den fick jag av Sandra i födelsedagspresent och är perfekt att slänga ett öga på när man känner sig sådär less!


Kommentarer
Postat av: william

bra bild:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 11:54:59
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0