Summerburst Stockholm 15-16 juni.

Dag 1:
Bra stämning och soligt väder på Stockholm stadion!
Partysugna tjejer
Albin Myers på second stage
Axwell!
Dansa
Pure happiness?
Tiësto
Dansa
Redo för dag 2:
Spänstig Linda
Påfyllning
Helt sjukt mycket folk!
Lika glada idag!
Sebastian Ingrosso röjde!
Fining
David Guetta skapade kaos!
Och vi hängde på!
Guetta
Jag vet inte vart jag ska börja, vad jag ska skriva eller hur jag ska förklara. Vi hade en helt fatastisk helg på summerburst i Stockholm. Stämningen var helt sjukt bra och det kan man nog bara förstå om man är där. Vi dansade så vi fick träningsverk i hela kroppen och det tog ett par dagar att sova igen tröttheten, men det var så värt det! Tack för en oförglömlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0