What to buy?

Bilder från Gestuz
Inspo inspo inspo. Jag har suttit och letat massa inspiration till vad jag ska shoppa till min höstgarderob när jag ska till New york. Bäst inspiration hittade jag på Gestuz. Deras Höst/vinter kollektion fick mig på fall!
Jag har letat på massa sidor och sparat ner massa bilder på plagg som jag gillar och har väl kunnat skriva upp följande på min "att leta efter"-lista:
-En paljettkavaj/blazer
-Ett par khakigröna byxor
-Ett par byxor med animalistiskt mönster. Helst mörkröda leopardbrallor
-Basplagg i oxblodsrött, grått, brunt och khakigrönt
-Ett par boots
-En skinnjacka
Ja, listan lär ju fyllas på. Men tanken är att jag ska försöka bryta min annars så svarta höst/vintergarderob!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åhhhh!!! Vill också ha massa vinrött och andra höstiga färger! Du får hjälpa mig att hitta lite höstfint också!!

2012-08-13 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0