V i n t e r j a c k a !

Vare sig man vill eller inte så går det ju sakta med säkert mot kallare tider. Jag är sugen på en ny vinterjacka i år eftersom jag har haft min vita från Svea ett bra tag nu. Säkert fem år! Så det börjar nog bli dags. Men det är ju en djungel. Billiga, dyra, varma, kalla, praktiska, snygga. Jag tänker dock inte gå och slänga ut typ 6000 spänn på en jacka. Då får jag flytta till Antarktis om det ska löna sig. Men det jag lärde mig av denna jackan jag haft är att det är bra att lägga några extra slantar på en väldigt varm och klassisk jacka som man kan ha några år. Bla bla bla, jag ska försöka hitta en jacka och om jag lyckas får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0