It's a big day!

Det är måndagen den 2 maj, jag är ledig, och om några timmar hämtar jag nyckeln till våran nya lägenhet! Den är absolut inget utöver det vanliga, men det är vårt nya slott ändå.
Jag har alltså en fullspäckad dag i dag! Nu på förmiddagen ska jag tvätta och fortsätta packa, sedan när jag hämtat nyckeln åker jag raka vägen bort till lägenheten och börjar maskera lister och dylikt och klär in golvet i papper så vi kan börja måla idag. Alla väggar ska målas vita (oväntat? Haha) och till helgen kommer våra föräldrar och hjälper oss att flytta möblerna. Jag är så spänd över att se lägenheten igen för jag kan ärligt säga att jag inte minns hur den ser ut. Förutom en mörkbrun fondvägg som ska bort bort bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0