blond, kort, och tatuering

Igårkväll hade jag väldans svårt att somna så jag låg och funderade. Ni vet sådär förnuftiga funderingar man har när man känner sig vaken men ändå är på väg in i sömnen. Inte. Jag kom alltså fram till att jag:

1. Ska klippa av mig håret.
2. Ska bli blond.
3. Ska tatuera mig igen. Och på armen dessutom. (Förnuftet, hallå?!)

Klippa av mig håret har jag tänkt länge. Det måste bara bli tillräckligt långt så att det går göra den tänkta frisyren. Och så det där med att bli blond. Ja, jag är alltid lika korkad. Hur många gånger har jag inte försökt mig på det? Och inte trivts. Men jag vill bli riktigt blond någon gång. Senast jag försökte så hade jag permanent och annan skit i håret som gjorde att det blev heeeeeelt coco. Och då tyckte jag väl det, igårkväll, att det vore en bra idé att bli blond om jag ändå ska klippa av mig håret. Bla bla bla.
Och tatueringen då... hmm... där vet jag inte vad jag tänkte riktigt men jag fick plötsligt för mig att jag skulle tatuera mig på baksidan av överarmen. Ibland undrar jag alltså...


Kommentarer
Postat av: mamma

Sov på nätterna, tankarna blir bara helt fel nattetid, jag vet!!!

2010-10-18 @ 14:56:31
Postat av: Rebecca

Systeryster! Du ska ha långt mörkt hår! Det är du som allra sötast i. :) Och vad gäller tatueringen... NEJ!

2010-10-18 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0