Fiesta!

I går åkte jag, Linda och Emelie på förfest i Tylösand innan vi begav oss till Fiesta. Där var sjukt mycket folk och spöregn ute. Ingen bra combo alltså. Men jag lyckades ha kul ändå ett tag. Sedan ballade Siepen ur en aning. Gick från Marilyn Manson till 50 cent till Iron Maiden till "Sofia dansar gogo". Ja, ni fattar. Jag stod som ett frågetecken. Så vid 02.10 satte vi oss på bussen hem för att inte förstöra hela kvällen med att bara minnas det dåliga!
På bussen från stan och hem hade vi dessutom världens roligaste busschaufför som lovade att köra oss till Mallorca i stället. Han fick hela bussen att flabba ett par gånger. Mer såna chaffisar tack!


Plötligt kollar jag upp mot "scenen" eller vip bord eller vad tusan det är som är där, och ser inte Emelie. När jag kollar en gång till ser jag att hon är under ett liggande parasoll och sedan reser sig upp. Kan vara henner största accessoar någosin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0