one.day.left

En jobbdag kvar sedan så har jag semesteeeer! Wopidoo! En vecka som jag först hade panik över att jag inte visste vad tusan jag skulle hitta på, som sedan blev knökfull med grymt roliga aktiviteter! I morgon ska jag på födelsedagsfirande/kräftskiva hos min vän Emelie, sedan på söndag åker Linda och jag upp till Göteborg för att gå på Liseberg och så sover vi över där till Måndagen. Då kommer Malin upp och vi fortsätter med partybilen till Smögen för att tillbringa 3 dagar där! Hem igen och om Niklas är ledig så blir det Hallands väderö någon dag och på helgen där blir det antagligen födelsedagsfirande igen. Skulle jag hinna andas också eller vad sa vi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0