Den där känslan

Härom veckan satt jag och funderade lite. Och jag kom fram till att jag ibland kan sakna känslan av att gå ut från en frisörsalong som kund. Det var ju några år sedan jag gjorde det med jag minns fortfarande känslan. Man har blivit fixad till max, man längtar efter att komma hem och kolla sig i spegeln och se sin nya fina frisyr, känna alla goda dofter av produkter som frisören lagt i håret och så när man kommer hem och drar fram saxen och klipper till luggen som man själv vill ha den ( så var det i mitt fall).
Så är det ju aldrig för mig längre. Doften av produkter har min näsa nog blivit immun mot.

Man kanske skulle ta och gå till en salong någon gång bara för att få känna känslan. Då ska jag gå till en salong där man får låååååång hårbottensmassage i schamponeringen!



Nu bär det snart av till Ullared. Räkna inte med att jag är på bra humör när jag kommer hem haha.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har kanske en kollega som kan schamponera ditt hår?



Lycka till i Ullaredet!

Kram

2009-11-16 @ 16:36:29
Postat av: maja

Shit coolt, precis innan jag läste detta tänkte jag att jag borde gå till en salong som kund någon gång! Jag har aldrig gjort det i hela mitt liv så jag kan inte fatta kännslan men jag känner att jag borde!

2009-11-16 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0