Den där spikmattan

Det har säker inte undgått er allt snack om det senate inom hälsovärlden, nämligen spikmattan. Eller shaktimatta som det heter. Jag är verklig grymt sugen på att köpa mig en och testa. 680 svenska kronor går den lös på. Mycket för en tygbit, ja. Mycket för något som hjälper mycket i kroppen, nej. Jag hade lätt kunnat spendera dom pengarna på den om det stämmer som står på sidan om den. Dags att införskaffa en? Jag ska sova på saken men det lutar åt ett ja.


Någon som testat?

I dag är det fredag och i morgon jobbar jag. Så det blir en lugnt hemmakväll. Skönt. I helgen blir det IKEA med niklas. Vi ska fixa alla möbler och grejer till våran balkong. Måste ju få ordning där ute denna sommaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har prövat en sådan!! SUPERBRA!!! du somnar efter en stund för det är som massage!! jag rekomenderar dig att testa!! <3

2009-05-08 @ 22:29:35
Postat av: Emeliè

hej gumman!

hoppas allt är bra med dig!

jag ha testat =) och de va riktigt bra ville köpa en till mig själv men efter som jag flänger runt som jag gör så gjorde jag inte de!

All kärlek till dig!

2009-05-09 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0