Lördagsslit

I dag har jag jobbat. Fick dock en avbokning på klipp+sling 30 minuter innan hon skulle komma. Gillas INTE. Så jag satte mig och gjorde lite smycken. Det var några veckor sedan nu. Ni ska se mig när jag väl sätter mig. För jag sätter mig aldrig och gör smycken om jag inte har inspiration. Och jädrans vad jag var inspirerad i dag. Jag ser nog helt sjuk ut när jag sätter mig och tillverkar med inspiration till max. Helt ivrig och uppspelt och okontaktbar.

I kväll är det robinson och jar har laddat upp med ett X antal sura band från hemmakväll. Jag var där och tömde hela lådan innan. Sandra kommer även hit i kväll och gör mig sällskap så jag slipper sitta ensam med grabbarna.


Jag kommer bli grymt besviken om den inte finns kvar när det är dags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0