Önskemål

Det har frågats om i fall jag inte kan ta och visa lite utav mina smycken här i bloggen så jag tänkte att ja, varför inte. Så duktiga fotografen Sandra var precis här och fotade några av de alldeles rykande färska smyckerna. Allt det andra hänger ju på salongen.


Halsband med ängel och ring som går att stansa (bokstäver "graverade") i.

       
Långt halsband med ring där jag stansat in "Tro hopp kärlek", med litet hjärta och svarta pärlor


Långt halsband med hjärta där jag stansat in "Follow your heart", med vita pärlor.


fem-radigt läderarmband, varav 1 flätat med berlocker - trollslända, hjärta och rökig pärla


Pärlarmband med hängande berlocker - Ängel, genomskinlig pärla, blå pärla och silverhjärta

Ja, det är väl ungefär de stilarna jag kört på för hösten. Får väl se om jag plockar hem några från salongen också som sandra kan fota!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Smart att inte stansa in i alla halsband! Då kan du ju stansa in någon personligt som den som köper får önska...



Smsar en beställning till dig nu!!

Kram

2009-08-17 @ 23:08:05
Postat av: Micki

Tack för att du skrev din adress! Jag läser din blogg också ibland då och då men glömmer alltid adressen.. påminn mig om den ibland snygging!

gud vad fina smycken du gör!! superduktig! =)



puss&kram

2009-08-31 @ 11:51:19
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0