nej, jag känner faktiskt inget dåligt samvete alls...

Okej... jag åt godis i går! Det är lika bra att erkänna! Efter att ha suttit och bokstavligen stirrat och luktat på Niklas feta påskägg, som han fick av mig, i två dagar så bestämde jag mig: Ja Amanda, i dag får du äta godis bara för att slippa suget. Så jag gjorde det, jag åt. Och vet ni vad? HJÄÄÄLP VAD GOTT DET VAR! Så nu har jag fått min godis-dos och är lugn igen. Och jag kan även berätta att jag inte har det minsta dåligt samvete. sådeså.

Mamma och jag sitter och försöker hitta ett kort till mitt studentplakat eftersom det börjar närma sig(!) men det är inte lätt alltså. Hur gammal ska man vara? ska man vara ful? fin? söt? rolig? Jag var en tvättäkta poser när jag var liten så vi har inga roliga kort på mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött, käka på hur mycket godis som helst!!! =) du ska ju inteeee veta om ditt studentkort juuuee

2008-03-26 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0