kurvan tar ett lyckoskjut

Hej!
Vem är du?
Hur som helst sitter du just nu och läser en helt vanlig tjejs blogg och om allt intressant (eller kanske snarare ointressant) som händer i hennes liv.

Hur som helst fick jag mig en smärre shock i dag när jag gick in och kolla statistiken på hur många som besökte min blogg i går. Lilla jag som bara brukan ha blygsamma 10-20 läsare om dagen (jaja, ynkligt jag vet) såg att min statistikkurva hade tagit ett jädrans lyckoskut rakt upp i vädret. 41 besökare (WHAT?) och hur i hundan gick det till? Jag måste ha haft en mycket intressant rubrik eller nåt (eller inte). Hur som helst blev jag väldigt positivt överraskad men jag gissar väl att det bara var en engångsföteelse! Haha.

Skolan i dag igen, börjar dock kvart över tolv så jag sitter just nu hemma och äter en tallrik med min utsökta flygande jakob som jag, "Amanda von Linné", lagade alldeles själv i går. Mycket mycket gott måste jag säga utan att skryta med mig själv ;)

en lugn dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0