ja undra sa flundran om gäddan är en fisk

jaa ibland funderar jag på vem som läser min lilla blogg om allt ointressant som händer i mitt liv. Hade varit kul att veta faktist! Man ser ju på statistiken att det är några få i alla fall men jag undrar just vilka det är! Nyfiken i en strut så att säga.

Nu har snön landat här i alla fall. Det är skönt. Mindre sköna är de iskalla vindarna som frös mina öron och ben till is i dag när jag skulle spatsera ner till jobbet. Kände riktigt hur hela benen kröp ihop och byxorna nästan blev förstora! Haha!
I kväll bär det av till Underbar. Hmm... vet inte om jag är så sugen egentligen. Men vafasen, jag får väl gå dit och se om det är nåt drag i alla fall.

en kall dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0