efter en partyhelg

Okej, jag är helt slut efter denna helgen. I fredags var det ju som sagt utekväll i Halmstad. Hemma seeeent. Pust. Upp i går och dags att dra till Göteborg och födelsedagsfest hos syster med sambo calle. Kan ju säga att jag image54kände mig RÄTT liten. 30 pers som alla var 25 +.
Men kvällen bjöd på en massa mäklare, trevligt folk, en hårdfestande präst som skulle supa Niklas under bordet (NEJ jag skojar inte) m.m. Och jag får ju inte glömma tårtan. åh tårtan!

I dag var det "dagen-efter-dag" vilket innebar nintendo wii och köpa thaimat. Mums. Sedan dags för hemfärd och på stationen träffade jag två sletna brudar som tydligen hade haft en hård helg i Norge. Haha. Så kan det vara.







skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0